2012/05/31

Csak úgy... örömködés


a mai napom egy hajnali keléssel és autó mosással kezdődött... miután 2 órám volt így igencsak igyekeztem vele, férjem kongresszusra utazott és ezért álltam neki az autónak hajnalok hajnalán...
 aztán összepakoltam a böröndbe neki és elindítottam útjára...


Utána a napi rutin feladatok, bank, vásárlás...

Mikor hazaértem már láttam a csomagocskát a postaládában... amire oly régen vágytam .. 
Igen Megjöttek..

 Ebédfőzés közben sem tudtam megállni, hogy meg ne simogassam, ne nézegessem őket.

A tervek már rég megvoltak, a festéket is megvettem minap... ebéd után végre neki is állhattam a tervek elképzeléseim szerint az alkotásnak...

Az újfajta minimalista- geometrikus medáljaimnak... a 2012 nyári trend színekkel és fazonoknak megfelelően fából...

Még a száradás utáni állapotokat tudom mutatni, holnap fel teszem láncra őket és fotózom is..
 Lássuk a medvét...

+ még egy nagy öröm, megkaptam egyik kedvenc nemezelő művészem könyvét..
Árvai Anikó, Vetró Mihály: Nemez művesség c. könyvét.
 
"Könyvünkben a mesterség története, alapjai mellett szeretnénk megmutatni a nemezben rejlő örömöket és lehetőségeket. Reméljük, sikerül átadnunk valamit a teremtés csodájából, a műhelyben alkotó nemezelőcsoport hangulatából. Az érdeklődő olvasót pedig arra biztatjuk, a megtanult módszereket tanítsa meg családjának, barátainak, hiszen a megszerzett tudás csak akkor tisztul le, akkor válik sajátunkká, ha tovább tudjuk adni. - (A Szerzők) A tartalomból: A nemezkészítés története; Alapanyagok és eszközök; A nemezkészítés gyakorlata; Nemezlap készítése; Nemezlabda; Nemezzsinór; Nemezvirágok; Nemez ékszerek; Nemezállatok; Nemezmaszk; Ujjbábok; Kézbáb; Nemezbaba; Kukucska baba; Pénztárca; Gömbtarsoly; Tolltartó; Tarsoly; Táska; Sapkák; Kalap; Nemezpapucs; Nemezcipők; Nemezelés szövetekkel; Fejpánt pamutszövettel; Mellény; Főkötő; Selyemnemez kalap; Türkmén mintás ülőlap; Török mintás ülőlap; Bolgár mintás ülőlap; Ülőlap kivágott mintával; Szürmak ülőlap; Nemeztakaró; Varrás és hímzés nemezen; A nemez szárítása, tisztítása, kártevői; Jelek a nemezen; Mintatervezés; Szójegyzék; Felhasznált és ajánlott irodalom."
 
Nagyon jó, részletes ábrákkal teli :)
 
 
 

Szép napot ! by Szaszi

1 megjegyzés:

  1. Szia Szilvi!
    Van egy kis meglepetésem neked, egy díj, amit a blogomon olvashatsz! :)

    http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7777301495081504222#editor/target=post;postID=421823094032240397

    VálaszTörlés

Kiváncsiak rám :)))