2012/05/24

Sétáltam...

Múltkor  a 19-es villamossal mentem  a Batthyányi térig és közben jegyzeteltem a fejembe mi mindent  le lehet/kellenne fotózni... 
Minap volt egy kis időm.. és újra neki vágtam, de most gyalogosan...  
a Döbrentei tértől / Erzsébet hídtól / sétáltam a Batthyányi térig... 
Közben kattogtattam....szomorkodtam.. csodálkoztam...
Tegnap pihizgetés közben eszembe jutott és rendeztem a képeket...
Íme..



                                           A Várbazár még romjaiban is szép oszlopai...

                                               Dámákkal... a főbejárat...
                                                            Csodásak még így romosan is...
                                             orszlán aki még mindig oltalmaz.....
                                          Csodás rozetták....
                                         Zsolnay is felfedezhető.. ha felnézel az egyik romos bejáratnál...
                           A Lánchíd alatti villamos pálya/1
    ahogy kanyarog :9
    én gyalogosan az alagútban mentem.....
 a sín még minidg kanyarog.. :)
 Mátyás templom tornya...

Hát szép nap volt....  remélem ti is élveztétek :))) és nézzétek meg személyesen is...


Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))