2013/07/15

futok.....kocogok :)




Hát igen.. már túl vagyok a 4. futásomon is...

Amin igazából meglepődöm még magamon is .. az,hogy várom a futást..
Szinte mint egy szokás, kezd eluralkodni, ha nem tudok menni.
Minap is nagyon vártam de az első pár méteren éreztem már,hogy nincs minden rendben... fájt a combom, a sípcsontom ahogy mozdultam, úgy erősödött. azért végig csináltam egy light- os edzést.. több volt benne a séta. Igaz este már alig tudtam fel vászorogni a lépcsőn.. be kellett kennem mind két lábam és így is alig tudtam elalduni.
Szóval ekkor szembesültem igazából  azzal az érzéssel,hogy miért nem szerettem sose futni...

De rá következő napon már lehetett érezni,hogy nincs fájdalom, nyújtottam, lazítottam a régen használt izmokat- mert ilyenkor szembesül az ember lánya azzal is,hogy vannak ám izmai..:) - elmentem úszni és jobb volt, tehát harmadna újra neki rugaszkodtam...és jól esett főleg , mert éreztem, hogy könnyebben és könnyeben megy... kevesebbszer kell megállni sétálni...
Amikor kezdtem 8-10 x is sétáltam 1-1 percet a futások között és nagyon lassú kocogós tempóban nyomtam... a legutóbbi futásomkor, már csak 4 x álltam le sétálni és már az is inkább tempós volt.
 ezt a kis telefonomon lévő programm is mutatja--> egyre jobb és nagyobb a tempó

Máár jönnek az adatok is :) nem írom le mennyiről indultam- nem akarok senkit elriasztani :9 a lényeg, hogy a mérleg ennyit mutat-- , az már csak egy kis plussz, hogy a szoknyáimon érzem is- sőt  sógornőm megjegyezte,hogy eltűnt a hasam :) -nekem régen sose volt :9 így most ezt szintén élvezem:9

súly: - 1,1 kg az is valami:9
testzsír % :-5,1 %

Nekem ezzel a futással nem az a célom, hogy maratont fussak, vagy valamilyen nagyobb távot.. szimplán a fogyás hatékony módszeréért csinálom.  " egyenlőre" :) kikapcsolódásnak se utolsó...jó ilyenkor levezetni a napi feszültésget, átgondolni mi minden történt aznap.

DE kell egy jó futó cipő, mert valószínűleg a láb fájdalom a rossz cipő miatt van...

Nyaralás alatt is tervezem a minden 2. napi futást.. meglátjuk mi lesz. Ott valószínűleg hajnalba fogok futni, mert akkor kevesen vannak fent és utána csobbanok egyet :))) ez a terv.






Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))