2013/09/04

szösszenet


 Futok...futok...........igen.. de valahogy most nem annyira megy.. visz a fejem és a lábam,de a Szív a lelkesedés alább hagyott... nincs az a bizsergető érzés,hogy jaj de jó mikor indulhatok.. elmaradtak az eufórikus élmények is... most tudom, hogy jót tesz testemnek, kell, és erőből futok.. érdekes állapot. Biztos jobb lesz és ez egy völgy most... újra fáj a lábam...lehet,hogy ez is a baj, vagy csak estére már annyira elfáradok..lelkileg,hogy már nem élvezem.. arra gondoltam át teszem hajnalra a futást, de bizonytalan vagyok ,hogy az jó lesz-e..  nyáron kipróbáltam a hajnali futást a művésztelepen.. nagyon élveztem a hajnali friss levegőt, de akkor más nem volt.. nem kellett a családot indítani,reggeli készíteni, kutyát ellátni és munkába indulni ... na majd meglátjuk. Holnap kipróbálom.

Művésztelepes pár napom nagyon jól sikerült... teljes szedálás volt, több okból is. 
1. nem volt térerő:) 
se telefon, se net, se wifi semmi.. előszőr fura volt, hogy úgy tudtam telefonálni, hogy a temető mögött a búzatáblába addig keringtél még lett egy pici..de mire elindítottad a hívást már az se volt :)  esti program volt a térerő felkutatás :)
Ici pici kis falu Aggtelektől nem messze a hegyek között. Igazi falusi hangulat.. hajnali kakas kukorékolás, autó alig... kedves emberek, jó társaság, nagyon finom ételek, írnám, hogy jó borok de sajna az nem volt.. sőt egyik nap egy gyalog túrát  szerveztem  magamnak Aggtelekre egy kis jó borért 14 km gyalogoltam :) - nagyon nagyon inspiratív lékkör...
Nagyon sok szép alkotás készült.. érdekes fény festés, amiben idén én is részt vehettem.. meditatív arc festés... sok sok festmény, kép is,sőt LAND-ART munkák is születtek. 
Ilyen egy alkotótábor hangulata.. :)

Én növényt szőttem, ez lett az én ajándékom a vendéglátónknak.



  A végére 1-2 fotó ahogy én láttam.......:)



 Hát mára ennyi .....................
Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))