2013/08/18

Futok futok fogyok...

régen írtam a futásomról,hogy hogy is haladok.

Minden másnap este rendszeresen járok futni.. esőben szélben.. fagyban még nem voltam :) .

Amikor nem futok akkor úszás ,ha az nem jöhet létre súlyzós edzés van beiktatva.

-6 kg nál tartok..Mindenhonnan megy le.. láb, popsi, kar, mell, has..de ez volt a cél :D 
Amit észrevettem még sokkal tonizáltabb lettek az izmaim..
A régi szanálásra ítélt holmijaim közül minden rám jön :)

Idő eredményeim is egyre jobbak. A telómon lévő edző állandóan akar nekem adni maratonra felkészülő edzés programot, viszont nekem mindig és még mindig az a cél,hogy  lefogyak...

Ha már valami célt akarok kitűzni az inkább a Balaton átúszás vagy körbetekerés.., vagy körbefutás lenne. :)

Én egyenlőre megelégszem azzal,hogy RENDSZERES lett a FUTÁS,és FUTOK , jobban bírom, kevesebbszer állok, meg sétálok bele a futásba. Az elején kiszemelt távot már igaz még lassabb tempóban de végig futom...és nem érzem kényszernek,hogy futni kell menni, hanem örömmel szinte várom...Arra is nagyon alkalmas,hogy a mindennapi feszkót levezesse... ilyenkor csak a monotónia van, kizáród az agyadból a gondolatokat.. figyelsz a légzésre, a tájra...


..és mint mondtam már jönnek az eredmények is...
Azon kaptam magam a minap ,hogy két teli szatyorral a busz után futás is szinte légiesen könnyűnek tűnik :)




Szép napot ! by Szaszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kiváncsiak rám :)))